PRZYJMOWANIE I ZAŁATWIANIE SPRAW
Prawo do składania skarg i wniosków jest prawem zagwarantowanym wszystkim obywatelom w art. 63 Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia
1997 r. (Dz.U. nr 78, poz. 483 ze zm.).
Tryb rozpatrywania skarg i wniosków regulują przepisy Działu VIII Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. nr 98, poz. 1071 ze zm.) oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. nr 5, poz. 46).
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, faksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Skarga powinna zawierać: imię i nazwisko skarżącego, dokładny adres zamieszkania (miejscowość, kod pocztowy, ulicę, numer domu, numer mieszkania), dokładny opis zdarzenia. Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Interesanci w sprawach skarg i wniosków przyjmowani są przez Komendanta Szkoły
w poniedziałki w godz. 15.00 – 17.00
w poniedziałki w godz. 15.00 – 17.00
W pozostałe dni tygodnia, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym
nr telefonu: 47 774 2100
nr telefonu: 47 774 2100
Skargi wnosić można za pomocą faksu: 47 774 2327
oraz
za pomocą poczty elektronicznej: sekretariat@sppila.policja.gov.pl